selamat hari raya! wah...penat la jugak arini psl ramai juga yg dtg, jiran terdekat dan keluarga kak ipar aku. Tapi smpai kul 5 ptg je, pastu 'close house', x open lagi dah....haha...
hari ni x sempat pun bersalam mntak maaf dgn mak dan ayah dan abg2...so ade 'angpau' yg aku x dpt lagi. haha...tapi td ade la kwn baik aku ni, si musuh bokshil tu la...mase pi raye umah dia, dah la dpt mkn spaghetti yg kakak dia buat, aku dapat duit raya juga...'duit raya paksa' namanya ni...huhu!
tadi dpt gak la aku bagi duit raya kat anak2 buah aku..ade r sket...tu pun sbb ade la sorang hamba allah ni bagi aku duit raya, byk gak la...lepas gak la byr duit tempah baju....huhu! so sad...baju raya aku baru siap satu. lagi dua blom siap lagi...so esok pkai bju raye lame la ye sbb arini dah pkai bju baru.
dan siyes, aku dah muak mkn nasi impit, rendang, kuah kacang, sayur lodeh...muahuahua...ia ada dimana-mana...esok kne mkn kfc nih...haha!
sempena hari mulia ni...aku mengambil kesempatan utk memohon maaf, andai ade salah silap, trkasar bahasa dan tingkah laku ke...maafkan la...lupakan lah sengketa yg pernah ade antara kita. dlm bergembira, jgn lupe utk insafi diri...igt pada org yang telah tiada juga pada mereka yg tidak bernasib baik.
No comments:
Post a Comment